J^vla touch

Det här med touch telefon är verkligen inte min grej, alldeles för avancerat för mig.
Att skriva sms är ett helvete, aldrig blir det rätt. Telefonen skriver det den vill.
Tex nu när jag skickade ut sms om fika på min födelsedag skrev jag födelsedags fika, men blev ist födelsedagspresent fika. Vilket jag aldrig såg och Sandra påpekade idag.

Så för alla som nu fått sms kan jag säga att jag är inte riktigt så girig, men visst är det trevligt med presenter :)

Var trevligt igår och fick fina presenter (tack vare mitt sms kanske). Kom däremot på att jag inte tagit nå bilder när halva gänget redan gått men då tog Ida några iaf.


Emma i nya klänningen jag sytt, med kusin Casper, moster och mormor.



Här även med min Farmor



Jag och Farmor



Busiga Theodor




Kommentarer
Postat av: helena

Nej men gud vad jobbigt felskriv!

2011-09-09 @ 19:49:12
URL: http://helenaedhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0