Shopping i sjukstugan


Natten till fredag blev Emma tvär sjuk. Hon skrek hela natten och fick feber.
Inget hjälpte, har aldrig sett henne så.
Igår var lika hemsk, hela morgonen låg hon i min famn, rörde jag på mig skrek hon bara.

Sen helt plötsligt mot kvällen blev hon vår lillia Emma igen. Febern försvann och hon var på strålande humör.
Däremot är hon dunder förkyld, men med mycket bus i kroppen.

Så de blev inge Vip shopping igår, men det tog jag igen idag ist.
Var först på strömpilen och shoppade en del till Emma och även en del till mig själv.

Sedan for jag ut till Anumark där man hade möjligthet att handla från webbutiken Hjartatmitt.se
Och om man sa att man läste bloggen  elinochalva.se så fick man 20% rabatt.
Perfekt!

Har faktiskt tänkt visa allt jag handlat, brukar inte göra de för vill inte att ni ska tro att jag är galen.
Det är blandat i storlek 86 och 92 så hon kan inte ha dem än på ett tag. Lite till nästa sommar också.



Handlat på hjartatmitt. Klänning Liandlo, tröja ocj byxa från Brights & Stripes och hjälmmössa från geggamoja


Allt från Lindex



Klänningar från lindex


Emmas "ziperall" från kappahl, och vårjacka från Lindex(halva rea priset)



Allt på de två bilderna nera köpte jag på kappahl för 220 kr, bra pris och då var klänningen längst ner på fullt pris.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0