Shoppingtur i blöja


Jag har inte haft magsjuka sedan jag var liten, så har helt glömt bort hur det är.
Men nu har vi haft det för första gången här hemma och det var inte trevligt. Däremot verkar jag haft extrem tur och har inte åkt på de än, och håller tummarna för att jag slipper.

Idag mådde mina hjärtan lite bättre så jag passade på att rensa min garderob, bort med alla stora kläder :)

Emma hittade en handväska och sprang runt med den och mössa, hon skulle nog ut och shoppa :)
Mammas tjej.




Kommentarer
Postat av: Moster

Mosters lilla gounge! Alltså hon är ju bara så vacker!!

2012-02-01 @ 22:11:00
Postat av: Elisabeth

Världens finaste tjej:) Hon har nog sett hur mamma gör. Kram på er!

2012-02-02 @ 00:24:05
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Jimmie Lannér

Undebara unge (LOVE) :)

2012-02-02 @ 22:35:57
URL: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0