Vintershopping


Kom nyss hem från en dag på stan.
Vi köpte allt det vi kommer behöva infören höst/vinter. Till Emma blev det allt från underställ till galonbyxor. Kändes som att jag plockade ihop hela polarn o pyret. Men med bra bonuscheck och rabattkuponger kom vi ganska lindrigt undan. Saknas bara varm mössa nu.

Och nej jag köpte inte bara där för att det är POP, jämförde priser på kappahl och lindex och det var faktiskt ingen skillnad i pris på regnkläder osv och då handlar jag hellre där.

Både jag och Henrik köpte varsin ny Vinterjacka och jag köpte äntligen ett regnställ som jag pratat om i flera år.


Stövlar, vintervantar, vanthållare, Fuskpolo, galonbyxor, underställ med älgar på och ulldress.




Min nya rosa vinterjacka och regnställ


Kommentarer
Postat av: helena

Ni ser ut att ha haft fullt upp idag! Jätte fina inköp :)

2011-09-07 @ 20:51:21
URL: http://helenaedhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0