Sjuka

Nu är Henrik snart hemma.

Idag har jag städat och fixat här hemma. Vi hann även med en morgonpromenad med Sara.
Emma sover nu och jag har precis stoppat in en geishakladdkaka i ugnen.

Henrik har visst blivit sjuk under resan så blir nog en lugn kväll i soffan. Nu hoppas jag bara jag och Emma slipper sjukan, iaf Emma. Jag tar hellre den.

Vi har haft en trevlig helg med syster och barnen. Massa mys och bus.
Igår kväll åt vi en god middag på allstar, trodde jag skulle spricka när jag ätit upp efterrätten. Tror inte vi gjort så mycket annat i helgen än ätit. Sedan tog vi en prommis bort till Pappa och Gilla och hälsade på.

Nu vaknar skrutt.


'
Vad vi saknar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0