Mjölkstockning

Igår orkade jag inte skriva. Lyckades åka på någon slags början av mjölkstockning.
Låg hela dagen igår med extrem smärta och värme dyna,
 och av någon anledning började Emma suga fel på det bröstet också.

Men idag känns det mycket bättre.

Emma har sovit så bra inatt. Från 23-05.15 sedan 06-08.30. Känner mig så utvilad idag. Det är bra för snart ska vi åka ner på stan för lite shopping och lunch med Janna, Sofia, Polly och Mirali.
Henrik som fortfarande är ledig får lite egentid och ska fara och träna.

Imorgon blir Emma 10 veckor. Tiden går så fort.


Emma för nästan 10 veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

vilken sötis :)

2011-01-03 @ 09:46:55
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Vickan - allt i rosa

Usch vad jobbigt! Det har jag hört ska göra fruktansvärt ont!

Kanske vill du liva upp dig lite med en tävling, jag lottar ut ett armband :)

2011-01-03 @ 10:17:00
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: Zandra

19 veckor??? ja det är inte klokt!

jag och daniel pratade om linnea och att snart är hon inne på sin femte månad. alltså den 13:e blir hon ju 4 månader! det är ju inte klokt!!!! man hinner ju knappt med. jag börjar nästan gråta av tanken att hon ska börja på dagis sen. jag vill ju vara nära henne hela hela tiden..!



Var var det ni bodde nu igen?



2011-01-03 @ 10:57:04
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0