Familjehelg

Helgen har varit fullspäckad som vanligt. Mamma har ju varit här så har varit full rulle.
I lördags var alla syskonbarnen och sara här på middag.
Är så roligt när alla är samlade, synd bara att alla syskon jobbade eller sitter fast på andra ställen.

Sen igår blev vi bjudna på middag hemma hos pappa, otroligt god mat.
Bilder finns här: www.varldensbastamatblogg.blogg.se
Bakade även med mig en vit kladdkaka, första gången jag testade.
Trodde jag hade total misslyckats men det blev faktiskt bra, ska jag testa fler gånger.
Tack Ida för receptet.

Blev en Rikigt familje helg.
Kom nyss hem från middag hemma hos Henriks bror, hans mamma är här och hälsar på i veckan.
Troligtvis åker vi upp med henne i h
helgen och blir där, måste passa på när jag fortfarande orkar.


Fasters lilla Joseph      Mosters hjärta Casper      Mosters hjärta Theodor

       


Söndags maten hos pappa, bild lånad från hans blogg.



Kommentarer
Postat av: gillasfoto

Haha... vilken busunge Theodor är :))

Det var jättekul att ni kom, det måste vi göra fler gånger :)

Kramen....

2010-08-02 @ 21:46:39
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Janna

Men shit pommes vad joseph är lik tim. Underbara unge! Och theodor är fortfarande fast i mitt hjärta. Och vad stor casper har blivit, tiden går alldels för fort. Tänk, elvira blir 4 år... herregud!

2010-08-03 @ 09:53:57
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Tack för en underbar helg! Det var så mysigt att ha alla små runt om mig men tiden gick alldeles för fort:( Längtar tills nästa gång och snart har jag ju en liten tjej att få rå om också...oj oj, så roligt.

2010-08-04 @ 00:45:24
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0