Framme i Stockholm

Nu är vi framme i stockholm, eller vi var framme igår men kände inte att jag hade tid att skriva.
Resan gick bra men var lång, det kändes i höfterna kan jag säga.

Var inte så jätte lätt heller att hitta i stockholm mitt i rusningstrafiken, tack den som uppfann GPS :)
Igår hann vi inte göra så mycket, åt middag gick på promenad runt Gröndal där vi bor, är otroligt fint här, precis vid vattnet.
Sedan spelade vi kort och såg film. fast jag som var helt slut efter resan gick och la mig.

Nu blir det att göra sig iordning sedan hitta sig till stan.
Shopping och ben&jerrys står på listan :)
Sedan imorgon hoppas jag på att träffa Polly.

Kommentarer
Postat av: ida

WIIIEE!!!! KUL!!! Hälsa Polly från mig, hoppas ni har kul!!

2010-08-20 @ 13:33:11
Postat av: ida

Hälsa Henka och Emma också!!!

2010-08-20 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0