Jobbig natt

Inatt har varit en otroligt jobbig natt.
Emma har varit helt galen inne magen, känt som att hon skulle trycka sig ut genom magen.
Gjort hel omvändingar, känns det som. Snurrat runt som en galning.

Var inte det lättaste att sova. När hon väl lugnat ner sig så somnade jag men vaknade lika snabbt av
smärta i högra revben. Vem låg inte där och sparkade om inte Emma.
Försökte trycka ner henne, byta sovställning men inte slutade hon och fy fan va ont det gjorde.
Slutade med att jag gick runt i lägenheten för då vet jag att hon blir lugn.

La mig ner somnade och vaknade av samma sak igen. Tillslut slutade hon, jag somnade.
Sen vaknade jag av senadrag i vaden och skrek rakt ut, henrik min hjälte fattade på en gång och hoppade upp och sträckte ut benet.

Nu ska jag fortsätta pyssla, lägger upp bilder lite senare på vad det är jag gjort. Bjuder nu på lite bilder från när Ida var här och hade sykväll och vi bakade sockerkaka till kvällsfika :)


Sockerkakan äntligen klar



Och den var så god






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0