Shopping och ben&jerrys :)

Ännu en till dag i Stockholm.
Igår for jag och Henrik ner på stan tidigt, Henrik var redan less efter 5 minuter.
Vi hittade väl inte så jätte mycket, Emma fick lite nya kläder och Henrik också.
Jag fick mig en födelsedagspresent från NK fast får inte öppna den fören jag fyller år :(
Sedan blev det självklart fika på Ben and Jerrys, det bästa av allt. Tog faktiskt en milkshake den här gåmgen, var gott :)

På kvällen blev det Tacos och sedan öl för killarna på balkongen. Själv fick man hålla sig till vatten.
Nu har dom åkt i väg för att spela beachvolleyboll och jag ska snart ta spårvagnen och fara och träffa Polly.'

Imorgon åker vi hem tidigt, vi ska försöka  va på ikea i Sundsvall redan vid tio. Blir en hel del extra i bilen nu för
våran beställning vi lagt på internet blev försenad 3 veckor och vi behöver våran tv bänk nu!!

Näe nu måste jag skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0