Stockholm

Nästa helg tänkte vi ta oss en resa till våran kära huvudstad Stockholm.
Var egentligen meningen att vi bara skulle till Sundsvall på ikea men så kom vi på att då kan vi ju lika gärna åka på ikea i Stockholm så vi kan hälsa på Henriks kompis Antti. (och självklart Polly)

Och kanske åker syster och barnen med oss i bilen dit ner och ägnar helgen där med massa roliga aktiviteter.
Sedan får de ta tåget hem för jag ska fylla bilen på ikea :)
Alltid lika roligt.

Funderar bara på om jag förstår vad jag gett mig in på, bilresa till stockholm och hitta på saker med alla dessa foglossningar. Slutar väl med att Henrik får fara och hyra en rullstol till mig och jag tar flyget hem.
Men ser fram emot glass på Ben & Jerrys i gamla stan, skansen och massa affärer med bebiskläder :)

Förresten, någon som har en GPS att låna ut?


Vår huvudstad Stockholm


Kommentarer
Postat av: Awaz

ha jätte kul där sötnos

2010-08-11 @ 22:17:15
Postat av: POLLY§

mkt bra nkt bra!!!!!!! ;) glöm inte meddela henne bara haha =)

2010-08-12 @ 22:40:48
Postat av: Elisabeth

Kolla om det finns den där spegeln som inte fanns i haparanda! Ska försöka komma ner i september en sväng. Kram

2010-08-14 @ 14:11:07
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0