Ensamma hemma

Här hemma tar vi det mest lugnt.
Henrik har Jour sedan i torsdags morgon och allt vi sett han är några timmar på natten och så lär det fortsätta tills han går av på torsdag. Men då får vi troligtvis fyra dagar ledigt med han.
Emma saknar sin pappa, och jag saknar han också.

Att vara själv med Emma är inga problem, hon är ju så snäll. Enda problemet är att min högra höft har låst sig så har problem med att gå, ta mig upp och ner ur soffa och säng osv.
Men Emma ger mig kraft, hade det inte varit för henne hade jag nog inte ens klarat att ta mig upp.

Nu håller jag på att baka här hemma, visar vad när det är klart.

Sitter och funderar på dagens utmaning, vad är kärlek? jätte svårt att skriva ner men ska försöka senare.




Emma har lärt sig något nytt av Gilla, sova med fötterna i kors.



Våran tomte :)



Fått en ny mössa hon inte tyckte så mycket om, lite stor kanske?




Kommentarer
Postat av: Janna

ja men det vore nåt va? ;)

2010-12-05 @ 15:22:25
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Malin Melin

På sista fotot e hon så lik Henrik.Så fin hon är lilltjejen

2010-12-05 @ 16:55:19
Postat av: Anneli

Hugo säger "puss" när han tittar på bilderna på Emma!

2010-12-05 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0