Hemligt paket

Vi bestämde oss för att bara köpa nå små grejer till Emma i julklapp och istället spara pengarna tills det är något hon behöver eller något vi vill köpa.

Hittade på Jnydesign där jag brukar beställa tyger att de har hemliga klädpaket.
Känns som en perfekt present för då vet inte jag heller vad som är i. Så beställde nyss det.

Idag har vi varit på sex veckorskontroll, kan inte fatta att Emma redan år sex veckor. Allt såg bara bra ut.
Fick komplimanger över vilket otroligt socialt barn vi har, att man inte kan tro att hon bara är sex veckor.
Hon låg där och pratade och log som bara den. En riktig charmör.

Henrik jobbar som vanligt och kommer nog inte hem fören inatt. Längtar tills denna jour är slut sedan har vi fyra dagar tillsammans. Sedan jobbar han bara en vecka innan julledigheten på 3 veckor. Oj vad vi ska mysa.

Igår var Jag och Emma på stan med moster/syster Sandra och julshoppade och åt kinabuffé, självklart hann Emma med lite mys med moster. Sedan kom Morbror Kennie hit.
Ikväll kommer Ida hit och håller oss sällskap. Får se vad vi ska hitta på för nå roligt. Sugen på att baka som vanligt.


Pecannötspajen jag bakade häromdan, blev helt ok men inte som jag tänkt.




Emma och morbror Kennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0