På is

Jag har som lagt min bloggutmaning på is ett litet tag, kom inte på något att skriva.
Eller känner inte att jag har tid.

Idag har vi varit på stan hela dagen. Shoppat och ätit god lunch och haft trevligt sällskap.
Nu ikväll var jag med Sara på strömpilen och kollade lite sista julklappar. Så Emma fick vara hemma med Henrik själv. Som vanligt sov hon bara och var världens snällaste när hon var med sin pappa.

Nu jobbar Henrik bara två dagar till sedan är han ledig tre hela veckor. På lördag åker vi till Jokkmokk och hälsar på mamma, moster och resten av släkten. Sedan åker vi vidare till Junis och firar jul.
Vet inte hur länge vi blir borta.

Nu ska jag sy lite sedan blir det film, fast hade nog kunnat lägga mig redan nu.
Men fröken är pigg och vill bara ligga och prata.


Emma försöker prata med pappa som bara leker med sin ipad








Sen kom Sara då fick hon någon att prata med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0