Pingu

Här hemma händer det inte så mycket.
Jag har precis bakat, kokar nu tuttar och sitter och kollar runt på internet medans Emma ligger i sin stora säng, tittar och pratar med sin spelande pingumobil. Den är otroligt intressant.

Snart får vi besök sedan ska vi ut på promenad och kanske blir det en tur till stan. När Henrik slutar ska jag och klippa mig. Ska bli så skönt. Var ett tag sedan, det syns och känns.

Henriks Jour är äntligen slut, det var nog en av de värsta han haft.
Så ikväll ska vi bara mysa och vara tillsammans. Vi har nästan inte sett han på en vecka.
Sedan ska han få hänga upp våran nya underbara tavla.



Tavlan som Pappa och Gilla fixat. 100*70 cm, kommer bli perfekt här hemma.




Så intressant, hon blir bara sur när hon inte når.



Försöker få med hennes leende på bild, men de går inte


Kommentarer
Postat av: nina

åh så fin tavlan är. är en sån jag hade valat ha men kostar skjortan om man ska anlita en fotograf till det. tur du har pappa o gilla :) kram!

2010-12-09 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0