Dag 2

Mina syskon


Jag har tre syskon och vi har alla samma föräldrar vilket är en fråga jag ofta får.

Storasyster Sandra är 28 år och har två underbara barn, casper och theodor som jag avgudat sen dagen de föddes. Hon bor med sin Sambo Matias som just nu bygger hus till dem.
Sandra är make up artist och jobbar på Body Shop.

När vi var små bråkade vi alltid och man kan väl säga att Sandra inte alltid var riktigt snäll mot mig. Men när vi blev äldre växte en stark vänskap fram hos oss. Idag är hon inte bara min syster utan även en av mina bästa vänner. Den jag kan prata med om det mesta.




Lillebror Kennie är 21 år. Jobbar som kock på O´learys.
Han kommer snart vara med i vassaste kocken som jag hoppas han vinner, ska hålla alla mina tummar.
Kennie är otroligt smart och vet verkligen det mesta. Man kan alltid lära sig något nytt av honom.
Han är en sådan som kan få mig att känna mig korkad för att han vet så mycket mer än mig.

Han är en underbar bror med hjärtat på rätt ställe. Det enda dåliga är att han jobbar jämt så finns inte så mycket tid att träffas.




Lillebror Tim är 20 år gammal. Han har en son som heter Joseph och är snart två år. En av världens sötaste ungar som kan charma vem som helst.

Tim älskar barn, när han var liten trodde jag alltid att han skulle jobba på dagis när han blev stor. Emma tycker väldigt mycket om morbror Tim.
Han är den som inte alltid haft det lätt i livet men det håller på att ordna upp sig.

Han är en otroligt stark person med en enorm vilja.


Kommentarer
Postat av: Fredrik Norlén

Kul utmaning. Bra beskrivningar på dina syskon =)

2010-12-04 @ 09:28:51
URL: http://restaurangostra.blogg.se/
Postat av: sandra

Lillasyster! Tack du är en av mina bästa vänner ochså, det vet du! Jag är glad över att vi har varandra

2010-12-04 @ 23:51:14
URL: http://livetmedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0