Att städa går inte alltid bra

Idag har varit en dag ute på äventyr igen.
Först jobb såklart sedan for jag och syster runt på affärer och kollade, var meningen att jag skulle shoppa möbler till hallen men slutade med att hon shoppade.
Sedan blev det lunch på Finas.

Vi for förbi här hemma tvärt och bestämde oss för att göra bort städningen, mamma kommer ju imorgon så måste vara städat och fint.
Vilket slutar med att vi häller ut hela skurhinken på vårat nya golv och vi får panik.
Efter ett tags knä torkande med alla handdukar vi kunde hitta var golvet tort. Vi måste ha sett ut som idioter.
Speciellt jag när jag står på knä och torkar i panik medans magen hänger i golvet. Kan säga att mina fogar inte mår toppen just nu.

Kvällen avslutade vi med Ida på Allstars uteservering, var mysigt och väldigt god mat.
Även pappa kom förbi och höll oss sällskap ett tag.

Nu är det dax för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0