Höggravid?

Känner mig inte så jätte duktigt på att skriva, har inte så mycket att skriva heller.
Dagarna här uppe hos svärföräldrarna är lugna.
Ligger i hamocken, dricker kaffe, läser. Bara tar det lugnt och vilar ut, så som semestern ska vara.
Men imorgon åker vi hem till umeå igen efter 2.5 vecka på resande fot.
Ska bli skönt att komma hem till vardagen och sitt eget hem.
Det är som man säger "borta bra men hemma bäst"

I torsdags gick jag iaf in i tredje trimestern, så nu kan jag visst kalla mig själv för höggravid.
Känner mig inte riktigt det, undra vad jag är om 10 veckor då, extremt höggravid?

Magen växer verkligen för varje dag men ändå känner jag mig inte riktigt stor. Hade det inte varit för alla foglossningar och ryggonten så hade jag nog inte ens känt mig gravid.
Fast det kommer nog. Om några veckor kommer jag nog bara klaga över hur stor jag är.

Nu ska jag göra mig iordning för att fara och heja på Henrik som ska spela veterancupen i fotboll.
Han skadade benet i tisdags så är lite orolig för hur det ska gå.
Hoppas på vinst iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0