Packa

Hann aldrig uppdatera bloggen igår. Vi höll på packa och fixa hela dagen igår.
Men hann med en liten stantur med Janna, skulle hjälpa henne hitta klänning men gick inge bra.
Det slutade ist med att jag gick hem några hundra kr fattigare.
Men skönt att hitta kläder som passar på tjockmagen :) Träffade även syster och satt och pratade en stund.

Nu bär det snart av norrut, ska snart och jobba min timmar sen hem och packa det sista.
Sen blir det att hämta henrik när han slutar så åker vi direkt.
Ser inte direkt fram emot resan för höfterna smärtar när jag sitter för länge, men det ska bli skönt att komma bort.

Imorgon går vi förresten in i V.26. Tiden går fort, inte så länge kvar nu. Fast skulle inte klaga om det var v.40 imorgon. Längtar efter att se min lilla Emma.
Snart kommer Min Awaz hit också, längtar. Så jobbigt att bo så långt ifrån varandra så man nästan aldrig kan träffas. Men snart så :)




Awaz, jag och Janna i stockholm

Kommentarer
Postat av: Janna

åh, stockholm - ta mig tillbaka. underbara resa, underbara green day och underbara em&awaz. minnen!

2010-07-02 @ 10:51:57
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0