Sockerbehov

Dom säger att när man är gravid så blir man sugen på det som kroppen har behov/brist av.
Min fråga är bara då, hur mycket behov har kroppen egentligen av socker?!

Går nog inte en dag utan att kroppen skriker efter bullar, godis och glass. Mitt sug är enormt.
I vanliga fall så kan jag hålla mig men det går inte nu, får ingen ro i kroppen.
Nu är det inte så att jag sitter och äter en hel godispåse utan det räcker med en chokladbit eller en bulle.

Har iaf tur att mina sockervärden ligger så bra till. Var lite orolig när jag skulle ta tester idag hos barnmorskan.
Men allt ser bra ut :) (Vilken tur för mig)




Kommentarer
Postat av: ida

http://landinskan.blogg.se/2010/march/vit-kladdkaka.html Heheheeh, tänkte om du var sötsugen!!=D

2010-07-28 @ 18:26:32
Postat av: Elisabeth

Godis är gott!! Mamma mu kanske ska köpa dig en stor skål som du kan mumsa på? Kram och vi ses på fredagkväll..:) Jag längtar...

2010-07-29 @ 11:46:38
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0