Skötbord

Här hemma byggs det för fulla muggar. Sedan vi flyttade in i våran nya lägenhet för ca 2 månader sen har renoveringen av hela lägenheten varit i full gång. (Bilder kommer)
Henrik verkar ha lite smått panik att bli klar med allt innan bebis kommer så han ängnar all sin lediga tid med att bygga här hemma.

När jag kom hem från jobbet idag hittade jag han byggandes på vårat nya skötbord.
Eftersom vi bor i en ganska liten lägenhet så var vi tvungen att komma på en bra lösning på hur vi skulle göra med skötbordet.

Efter många bra tips och råd av nära och kära så blev det så här. 


Den är långt ifrån klar men man ser lite iaf hur det ska se ut. Jag har tur som har en sådan händig kille
.


Kommentarer
Postat av: Janna

Vad roligt att du skaffat dig en blogg, jag ska vara aktiv och lämna bra med kommentarer. Och ja, jag börjar bli riktigt sugen på en till knatte. Vem vem.. snart kanske! :) puss

2010-06-29 @ 18:35:32
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men vad roligt att du har skaffat en blogg så att mamma mu kan kolla in läget lite mera:) Älskar dig min underbara dotter! Ser verkligen fram emot att vi äntligen ska få ses. Kramar i massor

2010-06-30 @ 01:01:49
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0