Faderskap, bad och promenad

Nu har vi precis badat, det går bättre och bättre för varje gång.
Nu börjar hon nästan njuta, fast sen när vi ska torka henne och göra henne iordning blir hon sur.
Tycker hon inte om.

Idag har vi varit och promenerat nästan två timmar, var jätte härligt. Så skönt att kunna röra på sig normalt igen, att kunna promenera, något jag verkligen längtat efter.

Imorgon ska jag och Emma promenera ner till stan för att träffa Henrik. Vi ska fara och bekräfta faderskap.
Så imorgon får Emma en pappa på papper.

Vi har förresten bestämt hennes namn nu. Det blir Signe Emma Malin Fors.
Imorgon skickas papprena in.
Måste ringa och boka kyrka inför hennes dop också. Och börja planera.


Ren och fin flicka med skräckslagen blick



Pappa och Emma



Mini foten


Kommentarer
Postat av: Malin Melin

Så fin hon är.Det e du och Henrik också.Jag blir bara tårögd när jag läser val av namnet.Av glädje förstås.Så goa ni är.Kram på er.

2010-11-18 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0