Fullspäckad helg

Nu är det några dagar sedan jag bloggade.
Har haft en fullspäckad helg. Mycket besök alla dagarna.
Julpyntande, storstädande och så har vi gjort om i datarummet så nu har jag fått mig en egen syhörna.
Har inte hunnit sy än men ska göra det i veckan.

Igår var Sandra med barnen och Tim och bakade pepparkakor. Jag bakade lussekringlor och gjorde julgodis.
Var jätte roligt och självklart trevligt.

Emma växer som bara den, 4300 gram och 54.5 cm lång. 500 gram på tio dagar, måste verkligen ha supermjölk.
Hon frågade om jag bara ammade :)

Idag efter bvc gick vi förbi kyrkan och bokade dopet, så nu är allt det klart. Bara att börja planera och skicka ut inbjudningskorten. Längtar efter att få ha dop, tycker det är så mysigt.

Hittar inte kabeln till kameran så får lägga ut bilder sen när Henrik kommer hem.
Bjuder ist på en bild där Emma är tre timmar gammal.




Kommentarer
Postat av: Zandra

dom växer så fort så fort. lillan väger ju redan över 6kg och hon vägde 3655gr när hon föddes. hon är 11 veckor idag. swoosch!

2010-11-29 @ 14:33:04
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0