Ingen Emma

Emma ville inte komma inatt fast vi bestämde det tillsammans igår.
Henrik är bara glad för han vill inte att hon ska komma fören imorgon, han tror på sin 101010.

Myskvällen igår slutade med att Henrik somnade efter 30 min idol och sov tills det var dax att lägga sig.
Fast ska inte klaga, han jobbar ju hela veckorna.

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog producera lite mössor. Henrik har önskat sig en också så måste sy den till han.
Och som sagt, om någon vill ge mig en overlock symaskin så skulle jag bli jätte glad. Skulle underlätta och göra allt så mycket bättre.


Otroligt trevligt fredags sällskap :)



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men den där lilla tjejen måste ju titta ut snart. Jag vill ju mysa och gosa med henne när jag kommer ner till Umeå. Men helgen är inte slut ännu:) Kram

2010-10-09 @ 12:07:41
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: henke

typiskt av henne att fota av mig när jag ligger å sover :-)

2010-10-09 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0