Navelsträng

Det bästa Emma vet är att ligga i Pappas famn och hålla om ett av hans finger.
Då sover hon som bäst. Redan pappas flicka.

Idag lossnade navelsträngen vilket var väldigt skönt. Det började lukta otroligt illa och det funkade inte att tvätta den.
Men nu är den borta och hon har sådan söt navel. Hon mår som en prinsessa och allt funkar bara bra.


Håller hårt om pappas finger



Världens stoltaste pappa




Äntligen borta och små torra fötter



Emma sover i sin säng hon fått av mormor med täcke hon fått av gammel moster Kicki


Kommentarer
Postat av: Zandra

dom växer verkligen jättefort. var det den 26:e hon föddes? har hon börjat gå upp i vikt nu? det känns som att det var igår linnéas navelstump lossnade. den lossnade då hon var 4 dagar. jag minns varje detalj. första gången man fick se sötnaveln..

2010-10-31 @ 10:15:28
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

förstå hur bortskämd jag är nu. lillan äter bara klockan 4 på natten. iofs så somnar hon kring 01 men ändå... imorse klev jag upp 07.30 efter att hon ätit sin andra gång. hon somnade igen. jag är pigg!! har sovit 6 timmar. 3 timmar i stöten :)

2010-10-31 @ 10:42:55
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0