Nu är vi redo

Idag har vi gjort klart allt det sista inför Emmas ankomst, skötbordet är nu så gott som klart.
Ska bara hitta nå roliga grejer att hänga så hon kan titta på.

BB väskan är packad, godis och annat för energi är inhandlat. Babyskyddet är hämtat.

Fast jag var helt säker att jag skulle ha rätt på vilken dag hon skulle komma så är jag inte besviken.
Det är verkligen ingen panik.
Har aldrig mått så bra under graviditeten som jag gjort nu de senaste veckorna.
Visst nätterna är ingen lek, får nästan ingen sömn för att de finns verkligen inget bekvämt sätt att sova på.
Men dagarna är helt ok, känner mig inte så tung och stor. Har mycket att sysselsätta mig med.

Fast jag skulle bli överlycklig om förlossningen skulle starta nu så gör de inget om de tar X antal dagar innan de gör det.
Den sista tiden passar vi på att njuta av att bara vara vi två, för sedan kommer vi vara tre resten av våra liv.
Vårat liv kommer inte bli sig likt igen, det kommer bli stora förändringar. Men bara till det bättre.

Du är välkommen min skatt och många längtar efter dig.


Vårat helt egen tillverkade skötbord



Kommentarer
Postat av: Bawa

va fint ni har gjort

2010-10-03 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0