Förlossningen

Kvällen slutade på förlossningen. Men ingen bebis än som tur är.
Har haft jätte ont i magen sedan klockan fyra idag, inte släppt, bara blivit värre. Vid halv åtta blev jag less och ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte jag skulle ringa förlossningen.

På förlossningen tyckte dom att jag skulle komma in på en gång för kontroll.
De kopplade in mig på Ctg kurva tog massa prover men allt såg bra ut.
Läkaren kollade med ultraljud allt i magen. Det enda vi fick höra var att vi hade ett skolboks exemplariskt barn och en helt normal graviditet. 

Hittade ingen orsak till smärtan och den har fortfarande inte försvunnit, men det är troligtvis bara musklerna som jag trodde från början.
Hade en hel del fostervatten också så kan va det som trycker.

Men Emma mår bra och det var helt underbart att se henne där i magen igen, helt perfekt! Och nu fick vi våran förslossningsvisning som uteblev på föräldrautbildningen. :)

Kommentarer
Postat av: syster

Va!!! Varför har du inte ringt och berättat det här?? Packa BB väskan tänk om det är på G nu Emelie!!

2010-09-10 @ 22:09:19
URL: http://livetmedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0