Jävla smärta

Bara att ta en alvedon och lägga sig och sova så skulle visst smärtan bli bättre. Jo tjena.
Magen gör fortfarande lika ont, inget hjälper. Har försökt med allt.
Det gör ont när jag ligger, står, går, sitter, ja allt gör ont.
Men inget är ju fel med mig. Blir frustrerad, jag är trött och helt slut av en natt till nästan helt utan sömn.

Om det inte går över vad ska jag göra då, vara sängliggande resten av graviditeten?

Näe nu ska jag tänka positivt. Det går säker över men när?
Tror att mina magmuskler gett upp, att det är för tungt att bära magen. Men alla andra klarar ju det varför ska inte jag göra det? Så stor tycker jag ändå inte att jag är.


Så här ser jag ut när vi går in i v.36.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0