Shopping

Idag blev det massa shopping.
Det bästa av allt blev våran nya kamera. Vi har länge velat köpa en systemkamera och nu när Emma ska komma ville Henrik ha en så han kunde ta fina bilder.

Efter tips och råd av pappa blev det denna.



Så nu kan man ta lite finare bilder och lägga ut på bloggen:)
Henrik är nöjd och var som ett litet barn på Julafton när han fick öppna den, så imorgon blir
det kurs hemma hos pappa.

Hittade faktiskt ett tyg på stan så imorgon kan jag sy lite. Tyvär inga mössor men lite kläder.
Måste till tandläkaren imorgon också, tanden de lagade för två veckor sedan har börjat göra jätte ont.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja har alltid varit rädd för tandläkaren, när jag var liten bet jag han i fingret så det blödde mamma och pappa ville inte följa med mig dit dom skämdes ,jag skrek och sparkade och sprang därifrån , så jag vet vad det är och ha tandläkarskräck jag förstår inte att någon vill arbeta med det de måste vara sadister.

2010-09-21 @ 05:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0