Slö dag

Idag har varit en riktig slö dag. Legat i soffan och sett film hela dagen.
Fast är skönt med slö dagar också.
Känner mig lite mer utvilad nu så ska ta och göra mig iordning och cykla ner på stan för en fika med
Janna och sofia och självklar lilla Elvira.

Idag gick vi förresten in i V.35. Helt sjukt vad tiden går.
Och man märker verkligen hur stor Emma börjat bli, man kan se precis hur hon ligger i magen.
Det börjar även bli trångt där inne, stackarn har ingen plats att röra på sig snart, och självklart
är det då mina revben som får ta stryken.


Bjuder på en bild från V.21 då jag tyckte jag hade världens största mage, haha :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är ju som det ska men jag skulle uppskatta en närbild på magen när du är i vecka 35 och så vidare. Fram med kameran nu och fota magen! Kram/ Mamma mu

2010-09-05 @ 00:16:48
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0