Tvätta kläder

Idag kom jag på att Emma kan ju faktiskt komma i princip när som helst.
Inte för att jag tror att hon kommer komma nu men det kan ju faktiskt hända.
Fick lite panik över att jag inte tvättat upp alla hennes kläder och packat bb väskan så nu tvättas det kläder för fullt här hemma.

Henrik sa när vi stod och hängde upp kläder att nu får jag verkligen inte köpa nå mer, vi har hur mycket som helst och snart ingen plats kvar. Men sedan la han till om det inte är super rea någonstans.
Så får väl hoppas på det :)



En liten del av kläderna, men har en full maskin till på G ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emelie hur är det idag, hoppas du inte har ont jag får tacka för i onsdags jätte goda kakor de bästa jag ätit i mitt 67

åriga liv ,Puss och kram på dig och ha det bra.

2010-09-14 @ 11:00:26
Postat av: Elisabeth

Det handlar om att du tar hand om ditt näste och ser till att allt är klart innan lillan anländer till jorden. Så är det nog för de flesta blivande föräldrar...skönt att det lättat lite för dig med smärtan. Hoppas det går över helt. Kram Mamma mu

2010-09-14 @ 21:59:58
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0