Vattenavgång

Som det ser ut så har jag troligtvis haft en liten vattenavgång. Från ingenstans sprutade det vatten när jag stod och tvättade händerna.
Men det var inte så mycket och det har inte kommit nå mer.

SKulle vara vaksam under dagen om det sipprar ut mer vatten då skulle jag åka in, annars är det bara att vänta eftersom det inte gick så mycket vatten så skulle det inte vara någon fara.

Fast kanske bara kissade på mig :P haha

Vi ser ju, Syster är ju helt säker på att hon ska komma idag och jag imorgon, så vi ser ju om någon av oss kanske har rätt.

Eller så kommer hon inte fören om två veckor.

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh spännande spännande! :)

2010-09-30 @ 14:29:55
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0