Emma vampyr och svampar

Är verkligen dålig på att blogga, har så mycket annat för mig. Sen vi kom hem har vi mest fixat med Emmas rum.
Nu är det nästan klart, lite små fix kvar bara.
Hade tänkt visa bilder men bestämt mig för att vänta tills allt är klart.

Idag har jag beställt matta och lampa till hennes rum. Trodde aldrig jag skulle hitta någon.
m
Lilla hjärtat har lyckats åka på en dunder förkylning, så att mysa och torka snor är det vi mest gör nu.

Så vad har mer hänt den senaste tiden:

- Emma har fått sin tredje tand, sin första där uppe. Men inte framtänden som man brukar utan ""Vampyrtanden"
den andra är även på G.

- Emma har inte varit så jätte snabb på att utvecklas fysiskt mwn nu när hon äntligen kommit igång går det snabbt.
Senaste veckorna har hon lärt sig "krypa", hon flyger fram. Sätta sig upp, vilket  det enda hon gör just nu. Hon drar sig upp mot saker, inte till stående än men inte långt borta.

- Hon pratar som bara den, hela tiden. Hon kan ligga i sängen hur länge som helst på morgonen och prata med sin katt. Det ord hon mest säger är -Titta och pappa.

- Jag har färgat håret rött, men letar fortfarande efter den knallröda färgen det skulle bli.

- Jag har klarat mig utan socker/kolhydrater fem veckor nu.

- Jag har lärt mig virka och är helt fast!


Nya mattan



Svamplampa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0