2012

Igår ringde min chef och frågade när jag ska börja jobba igen. Det sista jag tänker på just nu är just det.
Vill inte tänka på att jag ska börja jobba igen så jag måste sätta Emma på dagis.
Men det var ändå bra för då var jag och Henrik tvungen att sätta oss ner och kolla på det.

Så blir det som vi tänkt är jag hemma till augusti 2012, så Emma inte behöver börja allt för tidigt.

På morgonen har jag och Emma legat och myst och busat i sängen. När hon sovit så ordentligt är hon världens gladfis på morgonen.

Nu ska hon äta sedan ska vi dra oss ner på stan för bio med Janna och jag måste kolla kläder. Till mig själv den här gången.


Emma i sina fina kläder hon fick av mormor i julklapp


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj så fin hon är min lilla prinsessa. Jag längtar tills mormor får köpa fina klänningar till lillan:) Jag ser fram emot lördagen! Jag ska pussa och gulla så fort jag får chansen. Kram

2011-01-28 @ 02:13:57
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0