Ensamma hemma

Idag är det Henriks första arbetsdag efter ledigheten.
Känns inte konstigt att vara hemma helt själv. Har varit skönt med all avlastning jag fått.
Men samtidigt njuter jag av all egen tid jag haft med Emma idag. Nu sover hon efter varit vaken hela morgonen.

Emma har börjat sova mindre på nätterna, vaknar efter 2-3 timmar och det tar på krafterna.
Hon vill inget annat än äta.

Inatt vaknade hon efter två, var så trött att jag sa till Henrik att nu slutar jag amma. Han testade få henne att somna om och det funkade, på en gång. Trodde jag aldrig.

Slutade med att hon sov till 06.15, kändes så skönt. Fast inte i brösten som inte var långt ifrån att explodera.

Här hemma håller jag på att tvätta och fixa lite. Fast nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp kaffe och en film.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara själv :)

2011-01-10 @ 14:26:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0