Lavarökt

Blev en promenad ner till stan för att köpa Lavarökt skinka som jag bara hittat på Ica Gourmet.
Helt klart värt att åka dit för.

Passade även på att växla lite Euro nu när den är så låg. Vi har en hel del kvar sedan förra resen så behövde inte växla så mycket. Men första punkten avklarad inför resan.

Blev även lite shoppande på rean, men jag var duktig och köpte storlek 74/80 så hon har något att växa i.
För just denna storlek hon nu har mer än hon kommer hinna använda.

Henrik är fortfarande på jobbet, övertiden började på en gång. Emma ligger här bredvid och sover så gott.
Så för mig blir det att vika tvätt och fortsätta tvätta. Rolig torsdagskväll.



Mitt shoppande



Emma sover så skönt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0