Minnen

Nu ligger sessan och sover och jag sitter här med en kopp kaffe. Alltid skönt med en lugn stund själv på dagen. Har hunnit städa undan här hemma så det är fint när Henrik kommer hem och börjat förbereda middagen. Skulle tvätta men tvättmedlet var visst slut. Får ta en sväng förbi Ica sen.

Idag har vi varit ute på promenad som vanligt. Följde med en kompis förbi Östra en snabbis. Kändes så konstigt att vara inne på sin gamla skola. Alla minnen som kom. Saknar faktiskt skolan, kanske inte lektionerna men all gemenskap. Alla kafferaster i kafeterian med de bästa!
Det var roliga tre år.

Hann även förbi kyrkan en sväng, äntligen fått tag i prästen som ska döpa Emma. Så på tisdag ska hon komma hem till oss. Dop redan nästa vecka, tiden verkligen bara springer iväg.

Nästa vecka blir Emma även tre månader, helt sjukt. Vars tar tiden vägen? Var ju nyss jag fick upp min lilla flicka på bröstet.



Mitt lilla hjärta som börjar bli så stor






Kommentarer
Postat av: Zandra

men guu vilken söt body!

2011-01-18 @ 18:30:34
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Men vilka vackra ögon lillsnuppan har!! Jag kan aldrig se mig mätt på henne.

2011-01-22 @ 14:14:48
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0