Souvas

Nu har Henrik åkt iväg till jobbet. Han jobbade nästan hela natten så han fick sova några timmar nu på morgonen ist. Han bad om lunch klockan elva så gjorde souvas åt honom som han varit sugen på länge. Måste ju vara extra snäll när han jobbar så hårt. Emma sover nu i sin säng och jag ska nu börja med mitt nya syprojekt. Säger inte vad det är fören jag vet om jag lyckas eller inte. Men håll tummarna åt mig iaf. När Emma vaknar blir det promenad. Är så fint väder ute idag. Blir nog en tur förbi kyrkan, har lite frågor inför dopet men lyckas aldrig få tag i dem på telefonen.

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Nu har jag dragit en vinnare i Dagens Blogg, kika in och se efter om det var du som vann :) Om inte kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling! :) Tack för att du deltog, allt bra med dig idag? :)

2011-01-14 @ 12:28:50
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

det är alltid fint att se på en man som jobbar och försörjer sin familj <3 helt underbart <3 KrAmSiSaR <3

2011-01-14 @ 14:07:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0