"Tack för att du trycker ut min dotter"

Nu är syster yster på besök. Vi har syjunta här hemma.

Bra att vi får användning av min lilla syhörna Henrik gjort åt mig. Har inte hunnit fixa iordning den riktigt än.


Här på bilden ser ni mina symaskiner som jag inte lagt ut kort på än. Sandra syr på min 12 år gamla symaskin som jag fick i födelsedagspresent av Pappa och Gilla när jag var 12 år. Gammal men funkar hur bra som helst.

Längst bak är min nya symaskin, en overlock. Som jag fick i "tack för att du trycker ut min dotter" present av Henrik.


Kommentarer
Postat av: Zandra

jag skulle också vilja vara bra på något speciellt.. men jag kan inte komma på något alls.. hmm.

men jag gillar en massa saker. hehe. baka, scrapbooking mm.



sv: jo det är klart. man ska bo där man trivs. sen om det är mitt ute i skogen så ska man bo där :)

2011-01-10 @ 21:18:21
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0