Tandlösa leende

Idag blev det en långpromenad i detta snöande väder. Men var ändå skönt.
Frisk luft och trevligt sällskap och Emma sov i vagnen som en prinsessa, som vanligt.

Måste bli bättre med motionen, nytt år och nya vanor. Eller?

Annars har jag och Emma bara myst, busat och skrattat.
Jag kan inte förstå hur vi kunde få en sådan otroligt glad dotter. Hon har alltid ett leende på läpparna och man blir lika glad varje gång man får ett. När man tittar ner i hennes säng på morgonen är de första hon gör när hon ser mig att le så stort hon bara kan, det är lycka!



Tre nätter i rad har vi fått henne att sova 6-7 timmar. Hon har vaknat men då har jag vaggat sängen och hon har somnat om nästan på en gång. Skönt att bara behöva amma innan hon sover och sedan inte fören vid 5-6 tiden.

Imorgon går Henrik på den hemska Jouren igen. Jag ber till vädergudarna om varmt väder så han slipper jobba så mycket.

Nu blir det familjemys i soffan med film.



Detta tandlösa leende är det vackraste!




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken unge! Hon är bara så underbar! Längtar tills jag får se henne men då kommer vi att vara så många som vill rå om henne. Allra helst Malin. Mormor får komma ner själv en annan gång och rå om henne och vara EGO. Men det gör jag inte denna gång.

2011-01-13 @ 01:08:45
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 11:18:39
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0