Junis+Jokkmokk


Det blev en lång semester från bloggen, längre än jag tänkt.
Varje dag har jag tänkt blogga men har aldrig blivit av, som ni nog märkt :)

Men nu är jag tillbaka och vi är hemma igen. Har vi varit sedan fredags.
Har varit skönt att vara borta, få umgås med släkt och bara njuta av ledigheten.

Men det är som man säger, borta bra men hemma bäst.


Bjuder på lite bilder:



Gungade på Farmor och Farfars gård



Badade i poolen var roligt



Saga gick på fotbollsskola



Vissa dagar blev det kallt



Då myste vi



Mina två hjärtan



Emma myste med sin favorit



Sedan åkte vi till Jokkmokk (här på fik i gällivare på vägen dit)



Vi tog en kväll i lekparken, vilket Emma älskade







Var på utflykt på höga berg



Och kollade på utsikten









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0