Orolig natt och oväntat besök

Emma har haft en väldigt orolig natt och vaknat flera gånger. Så när hon väl slog upp sina två blå halv sju för att kliva upp var jag inte piggast i världen, men efter några koppar kaffe var man människa igen.

När jag kokade vår favoritdrycker, välling till Emma och kaffe till mig lekte Emma på golvet med sin orm Farmor virkat.

Mitt i allt fick vi oväntat men så trevligt besök av Kusin Casper. Emma blev helt överlycklig och har följt varenda steg han tagit.

Efter lite tv-spel och lek med vattenpistolen som vi köpte åt honom på Mallorca har vi lämnat av honom på skolan (hans skola byggs om så de går tillfälligt här på ålidhem). Och Emma har nu somnat här i min famn.

Snart ska vi ta en promenad och möta upp Henrik på Mio möbler för att kolla möbler till Emmas rum vi ska börja fixa.


Emma med sin fina orm



Detta leende kan charma vem som helst.



Kusin Casper



Något trött flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0