Semelbak och spända bröst

Här hemma bakar vi semlor för fulla muggar. Degen är just nu på jäsning.
Henrik får vara min assistent idag för min axel klarar inte riktigt att göra degen.
Men självklart står jag bredvid och håller koll på han :)¨

Så för den fika sugna finns det snart semlor här hemma hos oss att fika :)

Emma har nu blivit en riktig tuttunge, bara sådär. Vet inte om jag tycker om det eller inte.
Fast samtidigt är det vi som försökt få henne att ta den.

Och mina kära bröst då, säger bara fy fan! När jag började med tabletterna får jag inte pumpa längre. Så ni kan ju tänka er hur mina bröst känns just nu. Fast har fuskat lite och masserat ut det värsta. Hoppas bara tabletterna börjar funka snart så spänningarna släpper. Hela natten har jag legat med ont i brösten och ett sjukt illamående.
Emma har inte heller velat sova efter fyra så Henrik har fått vara vaken.

Näe nu är det dax att baka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0