Utomlands 2007-2010

Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi sitter på flyget till Mallis. Och Askmolnet verkar ge med sig så vi hoppas det fortsätter så.

För mig blir det min åttonde utomlandsresa.
Min första (om man inte räknar Finland, Norge och Danmark) gjorde jag 2007 med Henrik och sedan dess blev vi restokiga.


2007

Bulgarien




2008

Turkiet, hela gänget utom Sandra som tar kort



2009

Thailand




London



Grekland




London Igen (Hittade ingen bild men tar en annan på mig och Awaz från någon vecka innan i stockholm)




2010

Grekland

De två busungarna som var med



Kommentarer
Postat av: Zandra

jag avskyr att flyga och har bara varit utomlands en enda gång. När jag gick i lågstadiet.

Känner mig inte sugen nu heller. tackolov eftersom jag är så flygrädd.



men jag kan tänka mig att det är underbart när man väl är framme!

2011-05-26 @ 18:48:45
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0