Vi flyr Umeå

Att vi flyttade hit för ett år sedan var det bästa vi gjort, har aldrig trivts så bra i en lägenhet förut.
Men det finns en helg per år man ångrar att man bor här, Yran!

Förra yran var Henrik själv ute och levde djävul medans jag låg här hemma gravid och sömnlös.
Detta år vägrar jag vara hemma så vi flyr Umeå.

Vi har funderat på vars vi ska åka, någonstans där det är nära och vi inte brukar vara, bara för en natt.
Så vi valde den staden vi åker igenom flera gånger per år, i princip bara upplevt Max och Statoil där.
Skellefteå.
Så på fredag efter lunch åker vi dit, bor på hotell och bara myser.
Sedan på lördag åker vi till Henriks kompis någon mil utanför Skellefteå och tillbringar lördagen där.

En liten minisemester innan semestern :)



I brist på annat får ni bild på världens tokigaste flicka (efter Janna) :)


Kommentarer
Postat av: Janna

vilken tur att jag har nån annan som jag kan vara tokig med då :) Ha en skön mini-semester och pussa skrutten från mig.

2011-05-24 @ 20:49:53
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0