Min bebis är borta


Det är nog dax för mig att inse att min lilla tjej inte är så liten längre, ingen liten bebis.
Hon utvecklas mer och mer varje dag och det går alldeles för fort.

Hon går nu, eller har gjort det några veckor men är nu jätte stadig och så duktig.
Man märker att hon förändrats mycket, blivit mycker mer självständig men samtidigt mer mammig.

Hon har börjat försöka klä på sig själv, strumpor, mössor tröjor osv.

Hennes gosekatter matas med allt, de dricker vatten och dansar, så söt när hon sitter och matar dem och låtsas äter själv med munnen.

Hon älskar fortfarande musik och dansar jämt.  Har till och med jätte bra taktkänsla.


Vad hände med min bebis?


Stora tjejen



Älskar att spela innebandy



Och dansa




Kommentarer
Postat av: Janna

Finaste tjejen ever!

2011-11-22 @ 20:48:46
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Bawaz

awww va jag saknar dig Emma, hoppas p[ att få träffa dig snart!!!!

2011-11-22 @ 20:54:51
Postat av: Elisabeth

Det är så livet är, hon blir större och mamma blir äldre:) Titta på dig och mig!!:)

Krama lillan från momma.

2011-11-23 @ 09:20:21
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: kela

Vilken söt tjej du har :-) Och fin blogg :-) Känner igen mig så i det du skriver i detta inlägg. Jag tänker samma sak varje dag, har en 18 månaders tjej som kan allt själv och aldrig vill ha hjälp av mamma....vart tog bebisen vägen?



/Michaela

2011-11-23 @ 20:38:18
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0