Hej från London

Får väl säga hej från London då. Kom fram igår men inte utan problem, mitt plan från Umeå blev sent så när jag äntligen landade på Arlanda hade jag 30 min innan planet till London gick.
Har aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv, men fram kom jag tillslut.
Idag har vi shoppat hela dagen, och en hel del pengar har det gått. Men hittat mycket fint och haft så roligt.
Nu ska vi ut och promenera runt kanske det blir lite mera shopping i Westfield som inte stänger fören 23:00.
Måste bara nämna att jag saknar Emma så det gör ont i hjärtat. Vill inget annat än mysa med henne.
Men detta är nog nyttigt för oss alla och jag har faktiskt jätte kul.
Har varit dålig på att ta bilder men någon får ni se.
Starbucks är obligtoriskt när man är i London
Awaz behövde mycket kaffe
Vi köpte fina mössor

Kommentarer
Postat av: ida

KUUUUUUUUUUUUUL=D=D=D=D=D=D=D

2011-10-06 @ 23:18:42
Postat av: ida

hälsa Awaz!!!!! =D=D=D

2011-10-06 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0