Önskan till Coop


Bästa inköpschef/chef/vd, ja vem som nu bestämmer på Coop i Umeå.

Jag ber Er vänligt att ta in dessa nötter i lager. Det börjar bli jobbigt att åka till Luleå och Kiruna för att få tag i dem.
Jag vet att ni satsar på Lchf och nötterna är Lchf godkända(mindre än 5g/100g) så de blir perfekt!

Jag vet att ni redan har märket i lager så de borde väl inte vara några problem.

Om ni tar in nötterna lovar jag att vara otrogen mot Ica och handla hos Er också.

(pappa du får vidarebefordra)

Tack på förhand/

Någon som behöver Lchf snacks till fredagskvällarna


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du önskar att de tar in nötterna, särskilt Macadamia för de är bara såååå goda (men livsfarliga).

Har just buffrat upp ett lager MEN det är svårt att hålla sig därifrån....de är alldeles för goda men va f*n ;)

2012-04-15 @ 12:58:39
Postat av: Emele

Jag vet de är verkligen farligt goda. Har också ett lager hemma och försöker hålla mig till en påse per helg men är inte lätt :)

2012-04-17 @ 08:37:21
URL: http://emsip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0