Humanity armband

Det värsta med att fylla år är att man alltid ska stressa med bak, städning osv.
Men det bästa är att man får umgås med all familj samtidigt och att bjuda på fika är det bästa jag vet.
Det här året gjorde jag inte så många sorter som jag brukar eftersom jag fick stränga order av min Henrik :)
Han ville inte fika rester i en vecka :)

Tack alla som kom och fikade och för alla fina presenter. Och nu fick jag fler bakböcker så bara att börja testa baka fler nya roliga kakor :) Och massa nya grejer till hallen, precis vad som behövdes.

Nu får jag äntligen visa vad jag fick av Henrik i födelsedagspresent. Valde ju ut den själv när vi var i Stockholm men fick inte öppna den fören igår. Är något jag velat ha länge men känt mig för snål för att köpa.
Är nästan värre att veta vad som är i presenten än inte.


Mitt underbara Humanity armband. För ni som vill veta vad det är för speciellt med det kan gå in på. www.humanityforall.com. Man kan tyvär inte beställa därifrån. Men finns andra sidor på internet.

Bilder på Fikat från igår.


Passionsfruktstårta



Kladdkakemuffins med dumlefluff och Daimrulltårta(som var mest populär)



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj oj oj, så gott det ser ut. Jag hade nog smällt i mig av allt det goda...lägg gärna ut recept på godsakerna! Kram

2010-09-09 @ 10:44:30
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: sanna

Man skulle inte kunna få recept på daimrulltårtan? :) såg väldigt god ut!

2010-09-11 @ 15:47:07
URL: http://sannaallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0